Sunday, October 9, 2011

musim HAJI dtg lg ^__^

selamat berhujung minggu semua!!!

hari jumaat ( 7 oct 2011) tokwan aku da berangkat untuk menunaikan fardhu Haji..
Alhamdulilah, akhirnya ade gak rezeki tok tahun ni.. x sia2 segala usaha wat surat rayuan..

aku hepi sangat!! hepi bagi pihak tokwan ak ^__^
mesti laa..ak kot yg watkan surat rayuan semue tu time ak cuti ritu..

semoga segala urusan tokwan aku disana berjalan lancar..
even ak terkilan sebab x dapat balik, tp xkesa laa..
sepupu aku siap upload pict lg kt FB..


sebelum berangkat
tempat : Kompleks Tabung Haji Bayan Lepas

ni la tokwan aku =)







majlis bacaan yassin dan kesyukuran
tempat : rumah aku




sama-sama la kite doakan semoga segalanyer berjalan dengan lancar..
tokwan aku pon dapat sempurnakan ibadah die..
semoga Allah S.W.T kurniakan kesihatan yg baik kepada tokwan.. Aminn

No comments:

Pages